Iza's FotoPage

By: iza zana

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Friday, 11-Apr-2008 00:07 Email | Share | | Bookmark
Acara Makan Tomyam AT18

Tomyam AT18
(Resepi ini dilengkapi sekali dengan nasi putih, kangkung ikan masin, agar-agar, kerepek, kropok, bandung, telur dadar goreng)

Credit to :

Chef Karim - Tomyam Kelate
Ayu - Kangkung Ikan Masin, Bandung, Nasi Putih
Hawa - Agar-agar
Radmawani - Krepek

Makanan di Acara Makan Tomyam AT18


syam buat keje..yg lain menempek jee...ain..ko buat tanduk kat sape tu


Syam boh ais dalam bandung..hawa tgk jer kerr??


Makan tak hengat donia


Sopannya makan...tambah nasik..tambah nasik..


ayah..opsss...pojie mencedukkan nasik sementara yg lain menunggu dengan sabar


budak pompuan AT18...


xlengkap gamba nih..sape xder


semua xready lg..kire candid la ni


ape kene la bdk2 kelas aku nihh..mcm2 hal..


bebudak laki kelas kitorg....


lepas makan suka hati...


kandid nih..


Monday, 31-Mar-2008 01:24 Email | Share | | Bookmark
Hari ini 31hb Mac 2008 dalam sejarah..

Terima kasih kawan-kawan sudi jenguk "Sehari Selembar Benang" ni walaupun puas dipaksa..hehe..terima kasih sebab prihatin..kepada yang dah jenguk tu..terima kasih la..dan jangan lupa sebar2 kan..

page ni sebenarnya dibuat memulanya untuk kelas AT 18..tetapi rasa mcm boring plak kalo bubuh gambar jer..so, saya akan letak apa sahaja yang menarik pada kaca mata saya (saya specky, . ) tidak terhad gambar2 sahaja..tp info2 berguna...cewah..

kawan2 kalo ade info best2 ker..gambar menarik2 ker.. news penting ker..kaborkan kat saya yer..saya akan promote kan sini..pasal business pon buleh..tp janji ade komisen tauuu

gambar2 masa hari interaksi FPE (UPSI) hari tu sempat letak sikit je..sebab masalah kemalasan yang melampau..tapi ada pesanan dari penaja..sapa nak selalu masuk dlm gambar...jgn berpisah dari cameraman..haha... ..

tapi xper..ade je gamba menarik..akan saya masukkan dari semasa ke semasa..so check it out..

ulang siaran...page ini bukan page AT18 je tau.. ..suka hati saya la nak masukkan benda apa dlm ni selagi x bertentangan dengan undang2 dan syarak..hehe


Friday, 28-Mar-2008 02:31 Email | Share | | Bookmark
Hari sukan FPE

ni budak pompuan AT 18..comei2 kan...


ni masa tgh main passing getah


ni ain main pecah belon.


ni hawe masa main susun bata..geng seblah main tipuuu...habis cepattt...


nila mentor kitorg...hehe


budak laki kelas kitorg ade sejemput dua je..hihi




kitorg tak melepaskan peluang begambar walau di mana berada..


dean's list


budak budak dekan n bakal dekan..hehe


Friday, 21-Mar-2008 22:57 Email | Share | | Bookmark

 


Friday, 21-Mar-2008 07:31 Email | Share | | Bookmark
mcm mane yer

mcm mane yer nak masukkan gambar permanent kat bwh iza's FotoPage tu ekk.tak retilaa


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net